Chociaż oczywistym wydaje się, że na siłownię nie chodzi się po to, aby wyglądać jak modelka ściągnięta żywcem z rewii mody, to jednak w parze z dbałością o zdrowie i naszą kondycję może iść styl i gust. Idealnie dobrana odzież sportowa w pasującym nam designie może być częścią naszej motywacji, zapewniając nie tylko komfort, ale i większą satysfakcję. Nikt nie powiedział, że legginsy na siłownię muszą być jedynie czarne, a bluzy szare i nudne! Moda na modną aktywność to nic złego, jeżeli poza wyglądaniem i przeglądaniem się w lustrze, faktycznie chcemy zadbać o naszą kondycję. Odpowiedni strój w „żywej” kolorystyce pozwoli nam wyzwolić energię do ćwiczeń i poprawić sobie nastrój na siłowni po ciężkim dniu w pracy. Przede wszystkim zadbajmy o dopasowany stanik sportowy – elastyczny i dobrze przylegający. Jeżeli jest wydekoltowany lub przeszkadza nam odsłonięty brzuch, warto założyć na niego również sportowy top lub luźną koszulkę na szelkach. Ważne, by postawić na tkaniny lekkie, które nie będą nas obciążać, ale nie będą również przesadnie szerokie, aby nie utrudniać działania.

WYGODA I STYL


Przy wyborze odzieży treningowej postawmy na materiały wysokiej jakości, aby służyły nam dłużej, oraz takie, które zapewniają odpowiednie odprowadzenia powietrza. Odzież na siłownię powinna „oddychać”. A jeżeli wybierzemy już top, bluzę i legginsy oraz wszystkie inne niezbędne akcesoria, pomyślmy również o tym, gdzie je schować. Dobrym pomysłem może być kolorowy plecak – worek albo torba powinny być takiej wielkości, aby pomieścić wszystkie niezbędne rzeczy. Bardzo ważny jest wybór legginsów do ćwiczeń. Niech będą elastyczne i dopasowane, podkreślające łydki i pośladki. Jeżeli planujemy ćwiczyć na rowerze lub na siedząco, warto, by miały dodatkowe wkładki, zapewniające dodatkowy komfort. Legginsy o podwyższonej talii na pewno przykują uwagę kobiet, które chciałyby zatuszować zbędne kilogramy oraz zapewnić sobie komfort nie tylko fizyczny, ale i psychiczny. Niech ważna stanie się również kolorystyka – postawmy na ulubione odcienie, które sprawią nam radość i zachęcą do pracy nad sobą. Oczywiście nie możemy zapomnieć o butach – w wybieramy je zależności od wybranego zestawu ćwiczeń. Inne buty przydadzą nam się do biegania, a inne do ćwiczeń stacjonarnych na siłowni. But powinien być w odpowiednim rozmiarze i z systemem amortyzacji, aby nie tylko zadbać o nasz komfort, ale i zdrowie, by uchronić nas przed ewentualnymi kontuzjami.