Piękna w mieście i na zakupach!
Nie ma jednego wzoru nowoczesnej kobiety z centrum – ile kobiet, tyle osobowości. Każda z nas jest na swój sposób wyjątkowa, bywamy niezwykle konserwatywne, ale też mocno liberalne. Jedno jest tylko wspólne – wszystkie chcemy czuć się pięknie!
Usługi kosmetyczne dla każdej z nas
Mówi się, że kobieta na miarę XXI wieku musi znać swoją wartość, prawa i możliwości. A możliwości dotyczące tego, by czuć się zawsze piękną i wyjątkową, są dziś niebosiężne. W grę wchodzą proste i dobrze znane nam usługi takie jak fryzjerskie czy kosmetyczne – hybrydy, regulacja brwi, zagęszczanie rzęs (Warszawa to już nie jedyne miasto, które oferuje tego typu usługi, dziś dostępne są w całej Polsce). Nowoczesna kobieta to kobieta, która czuje się pewnie. Jak mamy się tak czuć chociażby w pracy biurowej, gdy nie mamy zadbanych paznokci? No nie da się! W pracy z ludźmi powinnyśmy brylować, robić dobre wrażenie, olśniewać pięknością i – no właśnie – pewnością siebie. Pomyślmy także o mniej znanych usługach: laserowe usuwanie przebarwień, zabiegi regeneracyjne dla skóry, a także te relaksacyjne, by odpocząć od zgiełku.
Ważny jest styl i dodatki
Nawet wybierając się na proste zakupy – nie tylko do galerii, ale choćby na targ – ukazujmy swój styl i piękno. Nie znaczy to, że musimy chodzić w pełnym makijażu i ciuchach od Zary – postawmy na uzewnętrznianie swojego prawdziwego ja, swojego stylu. Ubierajmy się kolorowo, uśmiechajmy się szeroko – to nasza najlepsza wizytówka. Nośmy ze sobą barwne i radosne dodatki, na przykład torby zakupowe z nadrukami, kapelusze, chustki i biżuterię boho. Nie potrzebujesz złota, by błyszczeć.
Jeżeli nie przepadasz za klasycznymi torebkami, które kojarzysz głównie ze specjalnymi okazjami, na co dzień wybierz modną torbę, plecak lub worek. Miejska torba damska jednak sama w sobie potrafi być pojemna i wygodna, a także pozwala lepiej nas poznać – to dziś wyjątkowo modny dodatek. „Chwytliwy”, ponieważ w sieci łatwo znaleźć torby z fajnymi nadrukami. Mając ich kilka, możemy być uniwersalne i za każdym razem pokazywać ludziom, jaki mamy dziś humor. Torba z napisem, że kochamy kawę? A może biegniemy właśnie po jedzenie dla kota?
Pamiętaj – poczucie humoru w XXI wieku jest na wagę... złota. Znacznie cenniejsze niż najdroższe dodatki, ubrania i kosmetyki.